I left my heart in Singapore



Photobucket
Love this pix ^^



Hi ! Long time no see ^^ Hmmm....I've only posted a few posts for Nov 2011. Guess that's my lowest point in blogging per month in this blog. Just been too tired to blog. Tho I'm glad there are still people reading  Dazed by Life ! Last week I tried to follow the MAMA streaming, but it was just too slow. Thankfully Indosiar aired it the next day....until almost 2 am !!! Had the satisfaction to finally see Hyun Joong up close on my TV screen !! And an added bonus, Park Shi Hoo, Song Seung Hun and Choi Si Won !!! Me wasn't that much interested in anyone else...so.....that night ..I virtually flew to Singapore and left my heart there for a while.


PSH otw to Singapore for The MAMA 2011

Photobucket



PSH's signature....li...li...lips ?.....oooooh !

Photobucket




So Happy that Hyun Joong won the award, he really deserves it.

Photobucket



His performance didn't disappoint , it was wonderful ! Hyun Joong has become a professional solo performer, mastering the stage, holding people's attention and looking very confident !! Happy to see him pulling out Suzy, a handsome lucky guy and a beautiful young girl....just perfect ^^

Photobucket




Also glad to see Park Shi Hoo as MC, here he's on the Red Carpet....

Photobucket



Photo credits : 
en.korea.com, hyunjoongkajeablover.blogspot.com and soompi.com



And here are some vidz :


Park Shi Hoo with Nam Gyu Ri at the Red Carpet, entering the venue :


Video from YT by jundoolmam



Kim Hyun Joong's awesome performance :


Video from YT by cozy1010






Comments

hyunited6686 said…
I just found your blog, nice one... you must be a big fan of Hyun Joong, if you live in Jakarta, there's Hyun Joong Lucky album launching December 18 at FX Mall, let's meet ^^
joongana said…
onnie, itu komen di atas salah satu partner dari BBFI yg mau mengadakan gathering, diriku ga bisa datang, pas tanggal itu komisi anak merayakan natalan, ouhh hectic week and yeah i want to say im sorry hiks..hiks..hiks..
kalau onnie bisa datang pas tanggal itu datang saja, pasti menarik, media partner yang mendukung banyak, doorprize nya limited edition "Lucky" album, htm 150.000 sudah termasuk CD Lucky, goodiebag dan snack.
and acaranya dari jam 09.30 sampai jam 13.00 kalau tidak salah.
sadly i cant goooo uhuks...

hemm drpd pindah ke post yg lain sekalian aja deh disini...
mengenai PSH, .... gotcha!
hahahaha...
lately diriku menemukan tipe" kesukaan onnie, comparing, ahjussi,little byj,sukkie,siwon, seunghun now PSH kekekeke...i seee
enjoy your fangirling time onnie in the middle your hectic schedule.

and yeah we will meet again around january yeaay! see you soon onnie :)
myoce said…
Hi hyunited6686 !

Thanks for visiting. Yup, I'm a big fan of Hyun Joong. The trouble is, besides being "big", I'm also "old" hahaha....maybe older than Hyun Joong's mom.

I live in Bogor and I would really love love to come to the launching...BUT...

first, when I say I'm old ...I mean it [maybe it's not apparent in the way I blog] so I'm always buying the ticket though someone else ...get the goodies^^and don't go...as I will be the oldest one there.

i tried persuading my daughter to go...but she is busy with school stuff.

second....I will really be busy that day...preparing for my daughter's [17th] B-day .

So have a fun and happy time with other KHJ fans on the 18th, I hope the event will be a big success !!

Oops...my reply is looong...

Cheers :)
myoce said…
Yaaaaah....joongana....
and I was counting on you to buy the tickets for both of us. But it's ok...it can't be helped. Kalau ketemu Hera tolong bilang makasih banyak ya...udah inget saya.

Too bad a dedicated KHJ fan like you can't attend the launching ! We will get the album somehow... preferably from somewhere that's counted for the statistics in S.K.

As you read above, I'll be busy and the time is not right as I'm not home from Church yet.

UR right, kalau lihat poster di blognya hyunited6686....it's very professionally put together and promises to be a great event. I'm glad for Hyun Joong...and for KHJ fans in Indonesia...finally there's a KHJ-event we can be proud of [even though U 'n I can't be there...we will be supporting in spirit] .

On to PSH...hmmm so now you know what type of actors/performers I like ? Hehehe....

Joongana....me looking forward to work with you again next year...we have lots to catch up on ^^

Love,
myoce

ps...dunt 4get de link ^^
joongana said…
http://www.kimchidramas.net/2011/09/vampire-prosecutor.html

here is the link onnie sorry so late,
diriku dengar kalau penjualan album ini akan menentukan apakah Indo akan masuk di list negara yg akan dikunjungi leader di world tour nanti
ouhh hoping so much this will happen,
if others i'm not regret so much cant attend their show here, if leader come and i cant attend ouh banging my head to wall, i will.

even im not updating my tumblr n tweet with leader but yeah deep inside my heart that still linked to him cant broke easily.

this will be a big history after super junior came to indonesia if leader can come here.i hope Bae ahjussi allow leader to come here.

and yeah miss Joeshia say sorry that she cant contact you onnie, bcs she still busy, but for January its already fix,should i email you for the sched?
myoce said…
IF Hyun Joong comes to Indonesia I will TENG-TENG [isn't that the Korean word for "bolos" ??? LOL]...
For Sure !!!!

I will wear a MASK and GO !!!!!!!!!!!
Momojgseel said…
Myoce, have you time to check Dramabeans? They posted more pix of PSH for a CF, I think. Read on the comments from other fans, wow...how hilarious ... I squeal n surprise a whole room of church friends. Hah...
How is your holiday so far? Have a nice one...
Till next year,
myoce said…
Ho ho ho....Momo, sorry for lateeee reply. Happy New year to you and family. I will check Dramabeans, thanks...they always great stuff there ^^

Shhhh ! dunt squeeal too loud...LOL !

CU in TR ,
myoce

Popular Posts